Продавець Інтернет магазин "HILL" розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
99 відгуків
📦 ДРОПШИПІНГ на нашу продукцію 📞 +380731993323 (TG)ТИСНИ 👆

Зараз у компанії не робочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 9:00 найближчого робочого дня. АБО ПИШІТЬ НАМ НА VIBER/TG - 067 757 79 76

інтернет магазин різноманітних товарів 📦️️️️️️
+380 (93) 601-21-91
Менеджер Online (ТЕЛЕФОНУЙТЕ)

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін усіх наших товарів відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення : Повернення можливе впродовж 14 днів після отримання клієнтом товару (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів оплачується покупцем або компанією залежно від причин повернення. Як відбувається повернення товару і отримання засіб назад клієнтові? 1) Клієнт відправляє товар на наші дані (вказані менеджером по телефону) і надає свої реквізити для повернення грошових коштів. 2) Після того, як товар приходить до нас на пошту ми його забираємо. 3) Як тільки кур'єр забрав повернення з пошти, то в течії 3х робочих днів ми перераховуємо засоби клієнтові на його банківські реквізити. Поверненню і обміну не підлягають товари належної якості, поставлені по індивідуальному замовленню (під замовлення) або підібрані самостійно Покупцем, у тому числі за невірно вказаними технічними характеристиками. Відмова постачальника по одному або декількох найменуваннях виконаного замовлення не буде основою для відмови покупця від інших позицій по цьому замовленню. Згідно із законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, які відмічені в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню і обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner